Tuesday, May 12, 2009

Kuasa Tuhan:PR di ambang kejayaan

Tuhan memberkati kita.

Tanggal 11 Mei 2009 satu kejutan telah melanda Malaysia terutamanya bagi pihak pemerintahan BN. Makhamah telah mengisyitiharkan bahawa DS IR Nizar merupakan MB Perak yang sah mengikut undang-undang.

Keputusan ini telah melenyapkan segala tohmahan dari BN sebelum ini yang menyatakan bahawa PR adalah sebuah 'kumpulan' yang menghuru-hara kan Malaysia. Berbagai tohmohan yang telah di lemparkan sebelum ini. Antaranya Penderhaka kepada institusi Raja,menimbulkan kekacauan,tidah menghormari undang-undang dan pelbagai lagi tohmahan yang jahat di lemparkan.

Tapi itulah yang di katakan kuasa Tuhan. Hari ini mereka bagaikan meludah kelangit tatkala keputusan makhamah telah di keluarkan.

Bergelinangan air mata bila mendapat tahu bahawa DS Ir Nizar merupakan MB Perak yang sah...Itulah kuasa Tuhan yang tak dapat di atasi oleh Kerajaan (BN).

Tatkala saentero Malaysia telah mengetahui akan keputusan makhamah,maka kerajaan pimpinan Najib bagaikan di 'chek mate' hinggakan hilanglah segala langkah untuk di langkah.

Penyokong UMNO kini bagaikan tak percaya bahawa UMNO/BN yang selama ini di sokong bagaikan nak 'mampas' rupa-rupanya PERAMPAS amanah yang mereka berikan selama ini.

Buat orang-orang UMNO fikirkanlah...adakah kepercayaan anda selama ini mereka hargai...Pintu Pakatan Rakyat sentiasa terbuka buat anda.


Berubahlah Sebelum Parah.

Selamatkanlah Anak-anak kita dari jerangkap samar BN/UMNO.

No comments:

Post a Comment